luni, 7 septembrie 2009

Mi tare tare dor de el


De sambata seara micul meu print e la bunica, adica la soacra mea :(.
La cresa nu vor sa mi-l ia pana nu termina regimul.Au zis ca nu vor sa ii faca mancare separat lui si nici siropul nu vor sa i-l dea.Asa ca mai are de stat 3 saptamani cel putin acasa.In timpul asta il vom tot plimba pe biet ba la mami ba la soacra.
Cand e la mami nu am nici o problema pentru ca mami sta foarte aproape de noi si pot sa merg la el de la servici direct.Cand e la soacra e mai mare problema.Ca si acum, de exemplu.Moooor de doru lui!!!
Mama e plecata la Suceava la tatal ei asa ca a trebuit sa-mi duc pruncu la soacra, care dupa cum am spus, sta la tara destul de departe.M-as putea duce sa-l vad da tare ma tem ca va urla dupa noi si nu vreau sa il fac sa planga.Deocamdata zice soacra ca e foarte bine, toata ziua e pe afara cu copii., de noi nu a intrebat :(
V-am spus ca mor de doru lui?
Of, sper sa se intoarca mami cat de repede de la Suceava ca nu mai rezist mult.

Niciun comentariu: