joi, 24 septembrie 2009

Bolnaviori


Uf, micul si scumpul meu printisor e bolnavior.Are un rosu in gat destul de serios, a facut putina febra, ochi rosi, curs de nas si stranutat.Am mers la doctor (oricum aveam programare pt ca am terminat o luna de regim) si l-a vazut in gat cica e "groaznic de urat", asa s-a exprimat doctora.Plus ca ii ies acum si 4 canini deodata.
Asa ca ia antibiotic si ibuprofen, si curatam nasucul/
Virusul l-am adus eu de la gradi, am foarte multi copilasi bolnavi.Azi mi-au lipsit 11.Asa ca am luat eu de la ei, si ca o inconstienta ce sunt, am impartit virusul cu Razvi.Cum?Usor.Am mancat un mar iar Razvi cum e pofticios a muscat si el de cateva ori din el.Si eu uitand ca sunt racita l-am lasat.
Si azi pe cand m-am intors de la lucru, el avea ochisorii rosi si un pic de febra.
Deocamdata mai ramanem pe regim pana ii trece boala si sper ca luni sa mearga si el prima zi la cresa.

Un comentariu:

Madalina spunea...

Sanatate multa puiului!