joi, 3 septembrie 2009

Back to work


De la 1 septembrie m-am intors la servici, m-am intors printre copilasi.
Intr-un fel abia am asteptat sa o fac dar in altul nu prea.Am asteptat sa ma intorc pentru ca imi place meseria mea foarte mult si imi era dor sa o practic.Si nu prea am vrut sa ma intorc pentru ca nu voi mai fi toata ziua cu micul meu print :(.
El va merge la cresa din 14 septembrie, sper.Spun sper pentru ca inca nu e 100% sigur ca ne primesc.O sa vad maine cand ma duc sa duc si restul actelor pentru dosar.
Daca nu mi-l va lua va fi nasol rau de tot pentru ca nu prea am cu cine sa il las.As putea cu soacra mea ceea ce nu imi convine deloc pentru ca locuieste departe si va fi tare greu sa mergem in fiecare zi dupa el.De fapt va fi imposibil pentru ca am putea merge la el doar dupa ora 18 si ar insemna ca la 5 jumate diminreata sa il ducem inapoi, ceea ce e absurd sa il port pe drumuri in halu asta.Iara varianta sa nu-l vedem decat in weekend nu ne convine deloc.
Acum pana incepe gradi sta cu mama care e in concediu exact 2 saptamani cat am nevoie.

Sunt foarte curioasa cum se va acomoda la cresa.Nu cred ca va plange dupa mine, nu e mamos.Dar nu stiu cum va reactiona cand vor plange copilasii in cor dupa mame.Nu stiu daca totusi atunci va plange.
Apoi nu stiu daca va manca, daca va dori sa doarma.
Desi ma astept sa ma surprinda.El mi-a dovedit de foarte multe ori ca nu e ca ceilalti copii.Adica nu intra in tipare.
Bine, stiu ca o sa ziceti ca pentru fiecare mama copilul ei e unic, eu nu zic ca e unic, dar nu face ce face majoritatea copiilor.Va dau un exemplu: cei mai multi copii sunt foarte sensibili cand le cresc dintii: sunt agitati, plang, se trezesc noaptea de o mie de ori, etc.
El nu, sau foarte putin, de aceea de multe ori am vazut dintii dupa ce au iesit aproape complet.Nu a dat semne de durere niciodata.
Nopti albe? nu stiu ce e aia.De cand il am de doua ori am avut o noapte dificila cand a fost foarte bolnav, dar si atunci ne-am trezit, i-am desfundat nasul de vreo 2 ori si gata.Nu a stat treaz mai mult de 30 de min.Bine aici nu se pun primele doua luni cand se trezea sa manace tot la trei ore.
Am mult mai multe exemple, dar ma abtin ca deja am deviat de la subiect.

Na, hai ca am inceput cu una si m-am abtut de pe carare.Sorry!
So, back to work!
E bine pana acum.Imi va fi putin greu sa "reinvat" meserie, (pt ca s-a modificat tot ce stiam) dar sper sa ma descurc si sa fiu o educatoare aproape perfecta, asa cum isi doresc copiii.

Un comentariu:

Ana-Maria Barbulescu spunea...

Mult succes Rami pt intoarcerea la munca! Sa fie cu noroc! Si bafta cu cresa! Sigur o sa va primeasca. Pup