vineri, 20 februarie 2009

Vrea singur la nani







De vreo trei zile, printisorul meu se cere singur la nani.Adica ce face? Ma ia si ma trage de pantaloni, de mana, se duce la patu, vine inapoi iar ma trage si tot asa pana ma prind.M-am prins tare greu la inceput ce vrea.Ma tot tragea, maraia, m-am dus in camera am crezut ca vrea sa ne uitam in oglinda.A mers la patut si tot dadea din manute.Numai nu reuseam sa inteleg ce vrea de fapt, am crezut ca perna din patutz sa se joace cu ea.Nici asta nu a vrut.Asa ca l-am luat si l-am pus in pat si m-am dus in bucatarie dupa ceva, cand m-am intors, (am stat la bucatarie vreo 5 min) era adormit.
Am zis ca e o coincidenta.Seara s-a repetat.Tot nu am crezut ca despre asta e vorba.Dar in ziua urmatoare seara, iar a facut acelasi lucru, tragea de mine si mergea la patutz si tot ridica din maini (ca si atunci cand vrea in brate).
Ieri cand mesterul spargea peretele in baie(renovez baia) de zor nici nu ma gandeam sa il pun la nani la ce zgomot facea nenea.Dar a repetat figura cu trasu de mine.Si am zis ca il pun sa vad chiar doarme in galagia asta?Ei bine da, a dormit domnisorul vreo 2 ore.Tare mare a fost mirarea pe mine, pt ca eu il stiu tare sensibil la zgomote.
Asadar, se cere singur sa fie pus la nani.Imi vine sa-l mananc cat e de cuminte.

Acuma ii ies doi dinti deodata jos si sus e pe cale sa ii sparga inca unul.Chiar si asa nu e marait si doarme la fel de bine ca inainte.

4 comentarii:

Ceska777 spunea...

Ce baiat cuminte are mama! Sa o tina tot asa!

Unknown spunea...

foarte frumos din partea lui... si sa faca o regula din asta... iar daca o schimba, cel mai bine ar fi sa nu cedezi deloc, ci sa-i explici de fiecare data ca el asa face nani... vorba aia, cu invatatura e mama repetitiei... li se potriveste de minune :)

m_m spunea...

hehe... mama, trebuie sa mai inveti o limba straina:) manca-l-ar mirika de baiat mare!

Medeea76 spunea...

Sa-l tina mult si bine, dragul de el!