joi, 12 februarie 2009

Imi place cum se joaca
















Imi place tare mult sa-l privesc cum se joaca.Are niste pozitii de stat la jucat de ma bufneste rasu de fiecare data cand il vad.Cel mai mult imi place cand sta gugutz (ghemuit) si se joaca.Incep sa il intereseze si jucariile, ca pana acum cu orice se juca numai cu jucarii nu.Masinuta din imagine e preferata lui deocamdata.Are niste animalute colorate care trebuie bagate inauntru prin niste forme, si cand introduci animalutul scoate sunete ca si cum face animalul introdus.De exemplu, cand pune vacuta,face muuuu (masina, nu Razvi:D), sau cocosu, face cucurigu.Eu i le potrivesc in forma si ii spun ce reprezinta si el o impinge inauntru.Si tare se bucura cand aude sunetul produs.
I-am luat si o carticica cu animale da nu przinta prea mare interes .Eu ii tot arat si fac ca toate orataniile si pe el nu-l prea intereseaza.Nu-i bai, data viitoare :D

Niciun comentariu: