miercuri, 11 februarie 2009

In sfarsit am dinti









Nu am mai scris de mult din lipsa de timp si cateodata si de chef.
Noutatea mare e ca la 1 an si o luna aproape i-a iesit si micului print, primul dinte.Si primul dinte i-a iesit sus.Nu a iesit cu prea mare scandal, un pic de maraiala doar, cu mancatul nu am avut probleme, nici cu dormitul.Sper sa iasa toti la fel de usor.
Singur simptom ca ii iese un dinte a fost maraiala care e ceva neobisnuit la el pt ca el e un copil tare vesel si rar plange.A! si imi amintesc ca se trezea dimineata cu unu dintre obraji rosu ca focu si bea lichide mai mult decat de obicei, cu mult mai mult.Daca inainte cu greu bea o canita de 150 de ml, acum bea cu usurinta 2 sau chiar doua jumate.Ceea ce e foarte mult.

Alta noutate e ca l-am trecut pe lapte de vaca.Ii dau UHT de 3,5 grasime.Nu eram sigura ca ii va merge bine cu el, dar spre surprinderea noastra, chiar ii merge bine.De cand l-am pus pe lapte de vaca a luat si in greutate si a crescut si in lungime.So, e bine, continuam.

Un comentariu:

Lala spunea...

Felicitari piticut ! Sa iasa toti la fel de usor :)