joi, 18 decembrie 2008

Vine Craciunul??


Mi-e tare greu sa cred ca vine Craciunul. Afara e cald, ploua, nici urma de zapada.
In alti ani pe vremea acesta eram deja foarte nerabdatoare sa vina Craciunul, era frig, era zapada.
Deja eram satula si de colinde.Cum incepea postul eu deja imi faceam lista pe calculator cu colinde.
Acum nu, nu am chef sa le ascult daca nu ma ajuta vremea.Macar daca ar fi frig, nu vreau neaparat zapada, da sa stiu ca e iarna.Doar asa pot asocia Craciunul, cu iarna.
Mie imi place foarte mult sarbatoarea asta. Nici o alta nu ma incanta asa de mult.Nici macar Pastele, nici Revelionul, nimic.
Anu asta va fi si mai special ca va fi primul Craciun cu micul print.Primul Craciun in trei.
Am impodobit si eu livingul, bradul urmeaza saptamana viitoare. Poate atunci sa ma cuprinda si pe mine spiritul Craciunului.

Niciun comentariu: