luni, 8 decembrie 2008

Nu am mai avut rabdare


Azi a ajuns in sfarsit masuta din Franta.Trebuia sa fie cadou de Mos Nicolae, dar pentru ca a ajuns un picut mai tarziu, am zis ca i-o vom da de Mos Craciun.Da, basme.Nu am avut noi rabdare pana atunci, sa vedem ce si cum, ca stiam din poze cat e de frumoasa.Asa ca am desfacut-o, montat-o si cand s-a trezit micul print din somnul de dupa amiaza, l-am pus in fata ei.Oioioi, ce incantare, nu stia pe ce sa apese, ce sa invarta.Si noi am fost la fel de incantati.
Pt toata privelistea asta trebuie sa multumesc la doua persoane minunate.Una Dana, care a avut marea "sarcina" sa comande vreo 10 masute de la o firma din Franta si apoi sa le trimita in Romania la a doua persoana minunata Elena, care a primit masutele, strans banii si livrat masutele mai departe celor care suntem din provincie.
Multumesc mult fetelor, sunteti cele mai bune.Pupici.

Un comentariu:

Lala spunea...

Sa o foloseasca sanatos printul , se vede ca ii place mult .