miercuri, 9 ianuarie 2013

5 ani!


Iote ce fecior mare si mandru de 5 anisori am!
Azi implineste 5 ani frumosul meu care e tot numai o veselie de copil.O zi lipseste de acasa si mi-e dor de el de nu mai pot sta locului.Ziua trece extrem de greu si eu nu-mi gasesc nimic de facut.
Tot ma gandesc oare ce faceam eu toata ziua acu 6 ani cand nu-l aveam pe el?Habar nu am...

Petrecerea am tinut-o sambata si ne-am distrat pe cinste.Am avut tort, aperitive sampanie pentru copii si muzica la maxim.
Azi fiind ziua lui oficiala am mers cu el si cu bunica la o pizza si i-am mai luat un cadou asa mai mic ca nu m-am putut abtine.Si l-am pupaaaat de rosu l-am facut pe obrajorii aceia fini si dragalasi.

LA MULTI ANI IUBIREA NOASTRA, SA FII NOROCOS SANATOS SI SA AI PARTE NUMAI DE SUCCES!
TE IUBESTE MAMA SI TATA!

Niciun comentariu: