luni, 19 noiembrie 2012

Scrisorica pentru Mos Nicolae

Ieri am scris scrisoare Mosului Nicolae.Nerabdarea a fost foarte mare asa ca ne-am apucat de lucru.Si ca sa nu fie doar o simpla scrisoare scrisa de mine, i-am spus lui Razvan ca si el trebuie sa contribuie la scrisorica si sa o faca sa arate minunat, ca Mosului sa-i faca mare placere sa o citeasca si sa vada ca merita sa ii aduca ce isi doreste de la el.
Dupa ce am scris textul (dictat de el) l-am lasat pe el sa o decoreze fix cum vrea el :)





  


Scrie asa:
 Draga Mos Nicolae,

Te rog frumos daca poti sa imi aduci cadouri pentru ca am fost un baietel cumintel si dragut de 4 ani.
Daca poti sa imi aduci te rog:
- o bucatarie de jucarie ca sa gatesc pentru animalele mele
- un telescop ca sa ma uit in spatiu sa vad planetele mari friguroase si cele calduroase.
Restul cadourilor sa mi le aduci in Romania:
-carti cu povesti.

Cu mult drag Razvan                    



Textul ii apartine in intregime lui Razvan :)


Azi dimineata tata (in drum spre Italia) a trimis-o mosului .

 

Niciun comentariu: