vineri, 28 septembrie 2012

Prima vizita la dentist



Ieri Razvan  a a vut prima vizita la dentist.Ma rog a mai avut el una acu vreo 2 anisori cand si-a rupt dintisorul da aia nu se pune pt ca nu i-a fost facut nici un control amanuntit al dintilor ci doar strict pe dintele spart.
Dar ieri am fost la dentist intr-un control de rutina.Nu l-a dus nici la gradi dimineata pentru ca eram programati la ora 10 si nu mai avea rost.
Asadar dupa ce i-am povestit cam cum si ce e pe la dentist, Razvan a fost nerabdator sa mergem.Cand am ajuns a avut ceva emotii, ma tot intreba care e doctorita, daca va intelege ce-i va spune  (doct e romanca), cat va dura consultul ce-i va face.Voia o recapitulare a tot ce i-am spus inainte de a veni:))
Cand a venit doct a salutat-o frumos, a dat mana cu ea (aici toata lumea da mana cu toata lumea ) si s-a pus pe celebrul scaun de dentist.S-a distrat tare cand l-a ridicat cu scaunul.
A cascat gurita inainte sa-i spuna doctora, ea vorbea cu mine si el bietu statea cu gurita cascata :))

I-a povestit ce s-a intamplat cu dintisorul, cum l-a spart si cat de multa grija are acum de restul dintisorilor.
Concluzia doctorei a fost ca dintii sunt perfect sanatosi,  nu are absolut nici o carie.Pe un dintisor are o foarte usoara demineralizare dar e absolut inofensiva.
L-a laudat cat de cuminte si linistit e (ha ha ) si l-a lasat sa isi aleaga un cadou dintr-o cutiuta.
Mi-e ciuda tare ca am uitat aparatul foto acasa si nu am putut imortaliza momentul primei vizite la dentist.

Un comentariu:

Roxana spunea...

Un baietel foarte curajos!