vineri, 14 septembrie 2012

Mi-am spus pasul, in sfarsit...

Ieri cand am mers dupa Razvi la gradi m-am infuriat iara.De ce?Pentru ca (,) cand in sfarsit am vazut ca s-a facut ceva la gradi, observ ca de fapt Razvi nu a fost implicat.Pe un perete erau expuse lucrari ale copiilor pe care le-au facut in ziua repsectiva.Asa ceva doar o data am mai vazut de cand suntem la gradi aici.Si m-am bucurat sa vad in sfarsit ceva expus.Si nerabdatoare sa vad lucrarea lui Razvi.......nu-i!
L-am intrebat pe Razvan de ce nu are si el lucrare acolo si mi-a zis ca lui nu i-a dat sa lucreze.Oooooof!
M-am si dus la directoare(care e si ed lui) si i-am spus ca as vrea sa vorbesc cu ea ceva daca are timp.A vrut sa ma programeze pe saptamana viitoare, am zis nu, acum vreau sa vorbim.
Ok a zis, are 5 minute la dispozitie.
Alea 5 minute s-au facut vreo 20 pentru ca eu am avut multe de spus. 
Dupa ce i-am facut o prezentare scurta despre cam cum se intampla lucrurile la gradi in Ro si cu ce fel de lucruri e obisnuit Razvi, i-am spus ca ma cam ingrijoreaza  sa vad ca aici nu prea face nimic.Daca il intreb ce a facut in ziua respectiva imi zice ca nu a facut nimic decat cercul acela in care canta si eventual fac un joc.Si i-am spus cu toata sinceritatea ca am fost cam dezamagita cand am fost atunci o zi intreaga la gradi.Ceea ce am vazut e prea putin pentru un copil de aproape 5 ani.El are nevoie de mult mai mult pentru ca el e un copil foarte dornic sa stie cat mai multe lucruri, are o memorie foarte buna si invata foarte usor orice.(aici mi-a dat dreptate:mi-a spus ca a observat cat de repede prinde limba germana si ca acum o invata el pe colega lui noua romanca, cum sa spuna diferite lucruri in germ)
I-am spus ca linistita poate sa il includa in categoria copiilor de 6 ani care se pregatesc pentru scoala.Si asta nu am spus-o pentru ca Razvan ar fi un geniu ci pentru ca am observat ca copiii de 6 ani fac activitati de genu celor pe care noi le facem la gradi in gupa mare, cam cum ar fi trebuit sa fie el acum.
I-am zis si ca as prefera sa invete limba germana de la adulti si nu de la copii care nici ei nu stiu prea bine sa vorbeasca.
Ma rog, multe am vorbit, ea s-a aratat interesata de ce i-am spus si hotarata sa schimbe "placa".
Sper sa fie asa si sa se schimbe lucrurile cat de cat in bine.

2 comentarii:

Ceska777 spunea...

Huh! Daca toata grupa mai putin Razvi a lucrat pe tema respectiva e suspect!!!!! Cum te-ai inteles cu directoarea, in engleza? Eu sper sa si ia masuri desi daca in general e asa cum ai povestit tu apatia si neimplicarea sunt la ele acasa la voi la gradi si e pacat. Pana si borscutele noastre au mai mult action....si sunt copii intre 1-3 ani cu care se lucra musai pe grupe de varsta.....

Rami spunea...

Nu cred ca a lucrat toata grupa pentru ca au fost nume pe care nu le-am vazut.
Cred ca doar copiii mai mari au lucrat.
Cu directoarea m-am inteles in engleza.
Astazi cand am mers dupa Razvi mi-a aratat ca si lui i-a dat sa lucreze ce au lucrat copiii ieri.
Cand s-a dus sa imi arate lucrarea Razvi a vazut ca de fapt nu era a lui, pentru ca el folosise alte culori.Pana la urma s-a descoperit confuzia, cealalalta educatoare incurcase lucrarile si a pus numele lui Razvan pe lucrarea altuia.
Pana la urma s-a rezolvat treaba:)
Zapacitele!
Sper sa se ia masuri si sa se implice mai mult doamnele...
Daca nu...voi vorbi si cu alti parinti si poate vom face putin deranj pe acolo...