miercuri, 22 august 2012

Turnul Pompierilor

Am vizitat si noi in sfarsit Turnul Pompierilor din Satu Mare.De mult am tot vrut sa urcam sus la cucurigu si abia acum am reusit sa facem ce ne-am propus.
 Turnul a fost construit in anul 1904 din initiativa episcopului Meszleny Gyula.Are o inaltime totala de 47 de metri si cea cursiva de 37m (pana unde am urcat noi).Turnul a fost folosit dupa cum ii spune si numele de pompieri pentru supravegherea orasului acum e monument de arhitectura si poate fi vizitat de oricine doreste sa vada panorama orasului.














3 comentarii:

Anonim spunea...

Multumesc de imagini, sunt cativa ani, vreo 7, de cand am urcat si noi...

Rami spunea...

Ma bucur ca ti-au placut.Esti din Satu Mare sau ai fost prin Satu Mare?
Vreau sa folow blogul tau da nush cum sa fac.Help please...

Anonim spunea...

Am locuit cinci ani in SM, sotul meu e de acolo. Mi-a placut mult orasul. Eu sunt din Zalau. :)

Pe pagina principala a blogului meu in partea dreapta, gasesti la un moment dat un loc unde scrie Email subscription. Dai click acolo.