joi, 5 iulie 2012

Volkfest

Se pare ca aici o tinem din sarbatoare in sarbatoare.De vineri 30 iunie si pana ieri 4 iulie a fost Volkfest: multe carusele, tarabe, muzica si bineinteles tarabe cu mancare si bere.Vineri am fost pana in parcu unde s-a organizat dar nu am stat prea mult decat cat am mancat o inghetata ca Razvan nu dormise la amiaz ca am fost la strand.Acolo la strand, am cunoscut inca o familie de romani cu care ne-am imprietenit foarte repede. Sambata am mers zoo, duminica a plouat, luni la fel asa ca am mai ramas doar marti si miercuri cand am reusit sa mergem la fest si sa stam chiar prea mult pentru micu nostru care o data ajuns acasa (pe la 10 jumate respectiv 11 ieri) a fugit direct in pat, nici nu a mai avut putere sa manance desi ii era foame.Am stat la palavre cu noii nostri prieteni prin care am intalnit alti si alti romani.Asa parca incepe sa fie mai buna viata cand ai cu cine te "aduna" :))
Fetita uneia dintre famili e cu Razvi la gradi, dar in alta grupa ca are 6 anisori.Razvan s-a imprietenit rapid cu ea si s-au distrat amandoi de minune la festival.Ea stie si intelege foarte bine romaneste dar nu vrea sa vorbeasca.Asa ca Razvan vorbeste cu ea romaneste si ea ii raspunde in nemteste. Sunt sigura ca pana la urma tot nu se vor intelege ca lumea si va fi nevoita sa vorbeasca cu el in romaneste sau Razvi in germana :))

Inainte de a ne intalni cu Stefy (asa o cheama pe fetita) Razvan nu a vrut sa se dea in carusel ca ii era teama.Dupa multe discutii si incurajari ,am reusit sa-l conving sa se urce si el.In timp ce caruselul mergea am vazut pe ochisorii lui ca ii e frica si abia asteapta sa se opreasca.In momentul cand s-a oprit a sarit ca ars din carusel ca el nu mai merge niciodata cu el ca nu-i place ca se invarte in cerc si el se imbata de cap.
Ei, dar cand a venit Stefy si a vrut sa se dea si ea cu caruselul, tup si el.Si el vrea sa mearga cu Sophi.Pai zic Razvi, da ai uitat ca ti-e frica si ai zis ca nu mai mergi niciodata?Nuuu, ca am glumit!vreau sa ma duc cu Stefy!Si s-a mai dat pruncu meu inca vreo 3 ture cu fetita lui draga.(asa ii zice :))) )



 Aici trage la tinta
Inainte de asta a mai tras si cu sageti in niste baloane si a nimerit vreo 3 desi eu nu am prea vrut sa il las ca nu credeam ca va nimeri.Da se pare ca are un pic de tinta, stangaciu :))


 A doborat doua conserve

 Isi alege premiu
 Razvi si Stefy:


Niciun comentariu: