marți, 10 iulie 2012

Virusache or what?

24 de ore; de duminica seara pana luni seara.Atat a tinut-o Razvi doar intr-o febra 38,6 38, 3 apoi iar 38,7 aseara a crescut chiar la 39, 4 si a fost ultima.Cata vreme febra s-a mentinut sub 39 nu i-am dat nimic sa i-o scad si uite ca bine am facut ca azi e fresh din nou.
Si pentru ca tot zicea ca-l doare maseaua, m-am uitat in gurita mirata fiind pentru ca el nu are nicio carie.Bine, asta cu durut-o o tot spune el de ceva vreme dar tot credeam ca s-a lovit la gingie cu vreo bucata de mancare mai tare.Asa... si cand ma uit in gurita...vad gingia din spate jos umflata si alba.Whaaat?Doar nu-i iese masea?Are dantura completa, de unde sa iasa masea?Dar se vede clar cum e umflata si alba.L-a mai vazut cineva ieri si a fost de acord cu mine.Eram hotarat ca azi sa merg la un stomatolog.Asta a fost ieri.
Toata noaptea l-am verificat de febra, nu a mai facut deloc.Aseara a fost ultima data.Azi se simte foarte bine, nu mai zice ca-l doare la masea.Am fost chiar si la plimbare cu bicletele.Cred ca fost doar un virusache care si-a facut de cap.Inca nu ma duc la stomatolog...



Am uitat sa zic ca mai suntem si singuri sotul fiind plecat in delegatie in Polonia de ieri.Va fi plecat doar pana maine dar deja Razvan nu mai poate de doru lui.
Chiar am observat ca de fiecare data cand pleaca sotul in delegatie Razvan se imbolnaveste...
Noi i-am spus  duminica dimineata ca tata va pleca in delegatie si vom ramane singuri 3 zile.Duminica seara a avut febra...Sa fie un factor declansator? Stiu ca e posibil asa ceva, dar asa sa fie si in cazul nostru?

Niciun comentariu: