luni, 22 august 2011

Pe stadion

Sambata, Razvan a fost la primul lui meci de fotbal.Echipa satmareana de fotbal a jucat cu echipa a doua a Targ Muresului.Nu prea am avut inima sa-l duc pe un stadion pentru ca acolo se lasa cu injuraturi catre albitri, jucatori si asa mai departe.Dar am zis ca oricum nu va fi prea mula lume, meciul fiind din faza judeteana (parca).Am mers toti trei plus bunica si bunicu.Cand am ajuns la stadion era foarte multa lume spre surprinderea noastra.Jocul a fost foarte frumos, au castigat ai nostri cu 5-0 iar specatorii au foarte cuminti ca sa zic asa, nu am auzit decat o injuratura in tot meciu :))
Razvan a fost foarte incantat sa se afle pe stadion, sustinea echipa cat putea de tare strigand Hai goluuuuu!!! si tot asteptand sa se intoarca pancarta pe care era scris scoru.Ii placea lui chestia aia.
La un moment dat ne-a intrebat:Daca cei in albastru (ai nostri) le tot iau mingea la cei in potocaliu, aia cu ce sa se mai joace?Sa le-o dea si lor. :))
Pe la minutul 80 si-a pierdut rabdarea si ne tot sacaia sa plecam o data ca s-a plictisit.
Poze nu am facut din pacate ca am uitat aparatul foto acasa fiind in mare graba sa ajungem la timp.
Data viitoare (ca o sa mai fie si o data viitoare) o sa ne si pozam.


Niciun comentariu: