sâmbătă, 31 iulie 2010

La aer curat

Vineri am fost cu sotu si Razvanici la pescuit in Ungaria.Da, de data asta l-am luat cu noi si i-a placut extrem de mult desi l-am trezit la 5 dimineata.
A pescuit, a batut balta, ne-am dat pe leagane, a dormit (o ora jumate la umbra unui copac) iar a batut balta si ne-am jucat mult.
Mai sus am pus un filmulet de conversatie intre mine si Razvanici asa la relaxare pe leagan.
Daca aveti rabdare sa-l vedeti spune si trei poezii.










aici a prins un peste cara saracu s-a agatat din greseala de undita lui da Razvan a fost in culmea fericirii.




Un comentariu:

Ceska777 spunea...

Of, ce frumos ca voi l-ati luat pe Razvi la pescuit. La noi in ivnita isi fac veacul fel de fel de unelte de pescuit si dl sot a spus ca mai asteapta pana ajunge gaza prescolar ca sa il ia la pescuit. Eu cred ca i-ar face mare placere de pe acum caci unele din personajele lui favorite din desene animate (Peterson si Findus) merg f des la pescuit...
Da, si daca i-am pune fata in fata pe ai nostri doi pitici ar iesi o babilonie curata...fiecare pe limba lui dar precis s-ar intelege bine.