duminică, 12 iulie 2009

La multi ani printisoru meu

In data de 9 iulie micul print a implinit 1 ani si jumatate.Foarte repede a trecut, acu nu demult era un bot mic mic si frumos.
La multi ani puiut sa fii la fel de vesel mereu si sanatos!!!
Ieri ii aratam finutei mele poze de la nasterea lui (urmeaza si ea sa nasca curand) si uitandu-ma nu mi-a venit sa cred ce mult s-a schimbat.Dar cel mai mult m-a surprins cat s-a schimbat de la 1 an pana acum.Nu l-am recunoscut.


Aici avea 1 an fix





Aici aproape 1 an jumate (fara o sapt)

4 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Multi ani inainte,cu sanatate!Un baietel tare dragalas si frumos!

Rami spunea...

Multumesc mult Ana Maria

Mama Iuliei spunea...

La multi ani frumosule!

Unknown spunea...

Heeeei, ce baiat mare avem noi aici! Si, da, ai dreptate, s-a schimbat foarte mult in jumatate de an. Ar trebui sa fac si eu acelasi lucru, sa pun cateva fotografii alaturate cu Mariuca.

La Multi Ani!