luni, 13 iulie 2009

In joaca

1. Luati cartea cea mai la indemana, deschideti la pagina 18 si scrieti aici cel de-al patrulea rand.
...crezand ca purtarea ei nu fusese decat o gluma...(Emily Bronte, La rascruce de vanturi)

2. Fara sa verificati , cat e ora?

10.34

3.Verificati
10.36

4. Cum sunteti imbracat(a)?

pijama de matase, roz

5. Inainte de a raspunde la acest chestionar, la ce va uitati?
la Mircea Badea, in gura presei

6. Ce zgomot auziti in afara de cel al calculatorului?
pe Mircea Badea, si cupilu bineinteles


7. Cand ati iesit ultima data si pentru ce?
aseara, la plimbare

8. Ce ati visat ieri noaptea?
... o sa radeti, imi cautam un barbat, aveam 4 o
ptiuni, nici unu nu mi-a placut.

9. Cand ati ras ultima data?
acu ca mi-am amintit visul

10. Ce aveti pe peretzii incaperii unde sunteti?
o icoana si un tablou


11. Daca ati deveni multimilionari peste noapte care ar fi primul lucru pe care l-ati cumpara?
o casa cu curte mare

12. Care este ultimul film pe care l-ati vazut?
Ice age 3 :D

13. Ati vazut ceva neobisnuit astazi?

nu

14. Ce parere aveti despre acest chestionar?
jucaus

15. Spuneti-ne ceva ce nu stim inca.
nu-mi vine in minte nimic

16. Care este prenumele copilului dvs. daca ar fi vorba despre o fetita?
Miruna

17. Si daca ar fi vorba de un baiat?
Este Razvan


18. V-ati gandit deja sa locuiti in strainatate?

Nuuuuuuuuuuuuuu

19. Ce ati dori ca Dumnezeu sa va spuna cand intrati pe portile Raiului?
ca a vazut ca am facut tot posibilul sa fiu un om bun, si ca am reusit.


20. Daca ati putea schimba ceva in lume, in afara de politica, ce ati schimba?
multe

21.Va place sa dansati?

cel mai mult

22. George Bush?
bush

23. Ce ati vazut la tv. ultima data?

dimineata cu razvan si dani (mai bine zis, am auzit)

24. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui sa primeasca aceasta leapsa?
Lala, Mada, Shose, Stoisor

Va trimt mai departe premiul primit de la Ereena




2 comentarii:

ereena spunea...

e usor. da-i click pe foto in postarea mea ,o mareste,apoi click dreapta, save image as, o salvezi in propriul pc,apoi o incarci in postarea ta pe blog.

Rami spunea...

Mersiii