sâmbătă, 13 iunie 2009

La zoo




Marti, am fost la Zoo in Ungaria la Nyregyhaza. E cam la 100 de km de noi, nu e foarte departe, si cum am auzti numai laude despre ea am zis ca mergem intr-o plimbare pana acolo. Am vazut foarte multe animale care mai de care mai frumoase si mai fioroase. Pe mine m-a inspaimantat cusca leului care la un moment dat avea un gard de 1 metru. Da, da de 1 metru.In fata gardului era un lac, ma gandesc ca foarte adanc, si nu ar fi putut ajunge leii la tine,dar totusi pe mine m-a facut sa ma treaca niste fiorii. Razvi a fost incantat de animale, de girafe in special.A mancat cu pofta tot ce i-am dus de mancare cu el, cred ca i-a facut foame aerul acela de padure.Noi ne temeam ca nu va manca mancare la borcanel (nu a mai mancat asa ceva de cand avea vreo 11 luni?).Dar a halit-o rapid si aia si tot ce am dus cu noi incaz ca nu va manca borcanelul.
Pun aici o mica parte din pozele facute care sunt vreo 150.











Un comentariu:

Unknown spunea...

Super tare! Normal ca i-a placut, mai ales daca ii plac animalele asa cum ii plac Mariucai. Si zoo arata misto, bravo voua ca ati facut drumul pana acolo!