joi, 15 ianuarie 2009

Mda, am un maimutoi mai bine zis.Ii place tare mult sa imite.Daca eu tusesc, si el tuseste, daca eu stranut si el stranuta.Cine?Micul print bineinteles.Am observat ca in ultima vreme ii place sa se prefaca, ca stranuta sau ca tuseste.Si cel mai mult ii place sa urle Aaaaaaa si asteapta sa fac si eu.Si dupa ce fac si eu Aaaaaa, incepe el iar.Si uite asa ma transforma si pe mine in maimutica.
Azi ne-am jucat cu cuburile de lemn.Eu le aruncam pe jos pe toate si apoi il puneam sa le puna inapoi in cutie.Si spre surprinderea mea, chiar le punea.Punea cate unul si se uita la mine sa ii zic bravo, si mai punea unul si tot asa.
Imi place sa vorbesc cu el ca pare ca ma intelege.Ma rog nu chiar tot ce ii zic, dar daca il chem la mine, vine, daca ii zic sa imi de=a ceva, imi da, daca ii zic sa se duca mai incolo merge, daca ii zic de papa stie despre ce vb sau ceai.Ma rog, nu-mi vine in minte tot.
Dar se dezvolta pe zi ce trece, atat psihic cat si in mobilitate.Acum aproape ca fuge prin casa asa viteza are la mers.
Pupe-l mama pe el!

Niciun comentariu: