joi, 1 ianuarie 2009

La multi ani!!!!!!





Uite ca am ajuns si in 2009.Oare ce ne rezerva anul acesta?Un lucru stiu sigur, ca peste putin timp puiul meu va implini 1 an si asta imi aduce aminte ce an minunat a fost pentru noi ca familie, anul 2008.
Asta a fost mare noastra realizare, de care suntem tare mandri.Nici nu imi vine in minte altceva, pentru ca asta a fost cea mai cea.
Aseara l-am dus s-o sorcoveasca pe bunica.
Asta e sorcova facuta de mine.



















Aici sorcoveste:
Sorcova,
Vesela,
Sa traiti,
Sa-mbatrâniti,
Ca un mar,
Ga un par,
Ca un fir de trandafir.
Tare ca piatra,
Iute ca sageata,
Tare ca fîeru',
Iute ca otelu',
La anu si la multi ani!









Tot ce imi doresc de la anul care e sa fim sanatosi , la fel toti din jurul nostru sa aiba sanatate.Ca restul le scoatem noi la capat.
Asadar SANATATE SI LA MULTI ANI TUTUROR!

Niciun comentariu: