joi, 31 iulie 2014

Noaptea la gradi

                                                    Cu prietena cea mai buna :)


                                    Incantat din cale afara, a asteptat noaptea asta un an de zile!



                                                       Desenul fidel al ghiozdanlui


                                             Educatoarele au facut o mica sceneta religioasa...




                              Apoi au impartit copiilor ingerasi reflectorizanti pentru ghiozdan



                                                                Fuga la masa!


           Numai bunatati!Da clatitele mele au disparut primele ca prin magie!


                   Apoi am intrat in grupe si educatoarele au facut cate o descriere fiecarui copil in parte.



 Dupa descriere li s-au inmanat schulltute pline cu bunatati (noi am confectionat conul acella la gradi) si cate o mapa pictata de educatoare


                                                                      Viitor scolarel!


                                                          Tata mandru de viitorul scolarel !     

Dupa asta am plecat acasa si am lasat cupilu acolo. Mi-a povestit ca dupa ce am plecat noi i-au umbracat si i-au dus la disco.Au dansat si s-au distrat de numa cum zice el :))
 Dimineata cand ne-am dus dupa ei educatoarele i-au luat pe rand si i-au aruncat la propriu afara din gradinita: cate dpua educatoare au prin cate un copil una de maini alta de picioare si i-au aruncat din gradinita afara pe o saltea mare. In felu acesta au vrut sa spuna "Afara din gradi, ati terminat!"
Bineinteles ca mai merg copiii toata luna august, dar asta a fost un fel de petrecere  de adio gradinita.
Razvi nu va merge in august pentru ca avem planuri mari: pe 3 aug mergem in Italia la mare si dupa aceea in Ro toata luna august si putin din sept.

 

Niciun comentariu: