joi, 18 noiembrie 2010

Legile copilului!

1.NU MA RASFATA- stiu prea bine ca nu mi se cuvine tot ceea ce cer, dar te incerc totusi;

2.NU-TI FIE TEAMA SA FII FERM CU MINE
- eu prefer asa, asta ma obisnuieste cu ideea ca puterea conteaza;

3.NU-MI FACE PROMISIUNI
-s-ar putea sa nu le poti tine, asta ma v-a face sa-mi pierd increderea in tine;

4.NU RASPUNDE LA PROVOCARILE MELE
atunci cand fac sau spun lucruri care te supara- voi incerca sa capat si mai multe victorii;

5.NU TE SUPARA PREA TARE CAND ITI SPUN "TE URASC"
- nu cred ce spun dar vreau sa iti para rau pentru ceea ce mi-ai facut;

6.NU MA FACE SA MA SIMT MAI MIC DECAT SUNT
-voi incerca sa-ti demonstrez contrariul purtandu-ma ca o persoana importanta;

7.NU FACE IN LOCU MEU NIMIC DIN CE AS PUTEA FACE SINGUR
- asta ma v-a face sa ma simt ca un copil si voi continua sa te folosesc in favoarea mea;

8.NU IMI MENAJA RELELE OBICEIURI
- acorda-mi mai multa atentie altfel nu faci decat sa ma incurajezi sa le continui;

9.NU MA CORECTA IN PUBLIC
- voi fi mult mai sensibil daca imi vei vorbi intre patru ochi;

10.NU INCERCA SA IMI TII PREDICI
- vei fi surprinsa sa constati cat de bine stiu CE E BINE SI CE E RAU;

11.POARTA-TE CU MINE CUM TE PORTI CU PRIETENII TAI-
atunci voi deveni si eu prietenul tau.

TINE MINTE
:" INVAT MAI MULTE DE LA UN MODEL DECAT DE LA UN CRITIC!"

Un comentariu:

Anonim spunea...

Dragilor, sunt 28 de legi ale copilului în total, unde le-aţi pierdut pe celelalte? Şi cele pe care le-aţi postat aici, sunt incomplete sau modificate...