marți, 18 mai 2010

Leapsa


Preiau leapsa de la Dudumicsicapos si o dau mai departe tuturor celor care vor sa o preia:D

1. Când te-ai îndrăgostit ultima oară?
Ma indragostesc des de cateceva: un zambet oaches al printului meu, un gest al sotului, o rochie, un pantof (sau o pereche:)) ), o floare...

2. Care sunt sporturile tale preferate şi pe care dintre ele le practici?
Imi place foarte mult dansul de societate, din pacate nu practic, acum fac doar fitnes.

3. Când ai spus ultima oară ”te iubesc” şi cui?
Absolut in fiecare zi sotului si copilului.

4. Care este melodia pe care o cânţi sub duş?
Nu prea cant sub dus, de obicei imi pun muzica la calculator.Dar daca am o stare de bine cant si eu prin casa de acopar boxele :D

5. Care este culoarea ta favorită?
Aici e mai greu de raspuns.Am perioade de preferinte.De exemplu mi-a placut o perioada culoarea rosie , apoi dupa o perioada mi-a placut galben, apoi albastru, apoi verde, acum sunt in perioada violet :D

6.Este vreun lucru pe care ai vrea să-l schimbi la tine? Dacă da, care?
Hmmm, perfecta nu cred ca sunt :D dar deocamdata sunt bine asa, as vrea totusi sa fiu mai supusa, atunci cand e spre binele meu.

7. Care este partea ta preferată a zilei? De ce?
Seara, clar.Toate sunt la locul lor, toate treburile sunt gata, copilul doarme, pot sta linisita.

2 comentarii:

Ceska777 spunea...

Hey, ce ma bucur ca ai preluat leapsa asta. Pana cum esti cred singura care prefera seara....... Pupici Printului!

Lavinia - Edukid.ro spunea...

Ca tot veni vorba de leapsa, te astept la concursul "Cum am descoperit povestile" din cadrul campaniei "Lecturi urbane"

Ne vedem aici :d http://edukid.ro/loc-de-joaca/concurs-cum-am-descoperit-povestile

Cum spunea si @Ceska777, pupici printului si din partea noastrav:)