sâmbătă, 13 martie 2010

A inceput gradinita

De marti, 9 martie, Razvi merge la gradi.L-am dus la mine la grupa si e foarte incantat.Are aptitudini de lider :D pe toti ii conduce, nu se lasa la nimeni.Ii poarta pe toti copiii dupa el si le spune ce si cum sa faca. Si mie imi place sa-l vad asa.Ii place tot ce facem la activitati dar nu are multa rabdare la ele.
Faptul ca eu ii sunt educatoare are si parti negative, din cauza asta e cam increzut, face numai ce vrea el si mai deranjeaza copiii la activitati.
Saptamana viitoare sunt schimbul doi, dar el va merge tot de dimineata si sunt foarte curioasa daca cu colega mea va fi la fel de bezmetic.
Cu somnu inca nu e obisnuit.La radi ora de culcare e 12.30, acasa era 14.30 si prin urmare adoarme foarte greu si doarme si foarte putin 1 ora maxim (acasa dormea 2ore jumate si unori chiar si 3) si prin urmare seara e rupt de aceea la ora 20.30 il pun la somn si adoarme imediat.

Operatiunea olita a fost un succes pana la urma, a durat cam o luna pana sa invete bine ce are de facut.Acum isi da singur jos pantalonii si se pune pe olita si dupa ce termina se imbraca la loc. "Accidente" se mai intampla dar foarte rar si am observat ca numai acasa.
Afara tot cu pampers si la somn.Cand se va mai incalzi il voi lasa si la plimbare fara.Desi nu face cat ne plimbam, da tot nu vreau sa risc.

5 comentarii:

Lala spunea...

Bravo Razvi!

Unknown spunea...

Eu vad numai avantaje ca esti educatoarea lui. In primul rand, ca il vezi. Si el te vede. Partea cu infumurarea se va rezolva, daca nu ii dai ghes, cum se spune.

Acest pas este extraordinar pentru el, dar si pentru voi.

Iar succesul cu olita merita aplaudat! Bravo!

Rami spunea...

Silvia, e adevarat ce zici tu si sa stii ca la gradi sunt educatoarea lui si nu mama lui si dar el nu face diferenta si crede ca daca eu sunt acolo el poate face orice.
O sa vedem cum va fi mai incolo abia a fost o saptamana la gradi.
Oricum din toamna va merge la alta gradi pentru ca aici nu imi sunt pe plac educatoarele care urmeaza sa il preia in grupa mica.

Unknown spunea...

Succes in noua etapa Razvi. Sunt sigura ca vei trece si testul cu olita si mami va fi din ce in ce mai mandra de tine! Tine-o tot asa! Pentru mami avem o invitatie de alaturare in campania desfasurata de noi pe blogul CautaBona.ro, unde aveti sansa sa castigati 3 invitatii la Zilele Dinozaurilor. Cu siguranta te vei simti bine la acel eveniment, mai ales pentru ca poti vedea dinozauri in marime naturala, dar poti trece si prin locurile de joaca pentru copii, pentru a impartasi impresii cu alti vizitatori de varsta ta. Detalii gasiti pe blogul nostru: http://www.cautabona.ro/blog/?p=243. Va asteptam cu drag!

Unknown spunea...

Cristina, acest spam pe care il faci nu iti face cinste si nu cred ca ii aduce plus-valoare acelui site cu bonele pe care il promovezi peste tot.

Iarta-ma, Rami, ca abuzez de blog-ul tau, dar am primit acelasi comentariu al Cristinei de vreo 5 ori pana acum. Eu sunt abonata la diverse post-uri de pe mai multe blog-uri si deja e prea mult. Mercic!