marți, 2 februarie 2010

Am ajutor in bucatarie



Azi am fost tare harnica prin bucatarie ceea ce recunosc se intampla rar :I.Razvan a tinut neaparat sa ma ajute sa ii fac pancakes.Nu m-a lasat in pace pana nu l-am lasat si pe el sa tina de mixer si sa ma ajute la pusul ingredientelor.Dar cel mai bucuros a fost cand le-a mancat stiind ca a ajutat la preparatul lor.
Ne-am jucat apoi in casuta lui (are o casuta din nailon mare, in care incapem toti trei) si am tot cantat diferite cantecele s
i ne-am jucat o varianta adaptata a jocului Simon spune...Eu i-am spus direct doar ce sa faca si am facut deodata cu el.E si asta un mod de a invata partile corpului, de exemplu.
Eu sunt in concediu pana luni asa ca am timp sa ma joc cu piciuliciu cat vrea.

O alta noutate ar fi ca am inceput iar operatiunea "no pampers"dupa ce in urma cu vreo 3 luni a fost abandonata din motiv de pici plictisit de ea :)) Adic
a dupa ce aproape o luna nu mai facea decat la olita, s-a hotarat brusc ca nu mai vrea.
So am reluat, de data asta am schimbat strategia: il pun eu pe olita la fiecare 15-20 de min fara sa astept sa ceara el.Asa merge, nu face deloc pe el dar mi se pare ca inca nu isi da seama cand face pipi.Cand il pun pe olita face si cand il ridic si ii arat ca a facut pare foarte surprins, de parca nu si-a dat seam
a ca a facut.
In rest e bine, creste bine in inaltime da la greutate tot codas e: are abia 10.500 la 87 de cm.
O sfarluga de copil, dar un copil extrem de energic, vioi si cu chef de joaca non stop.

Un comentariu:

oana spunea...

Cred ca toti copii au o fascinatie pentru bucatarie ca si Matteo e mereu prezent cand bucataresc cate ceva.Si d ecand am observat ca mananca mai cu spor ceeace face si el in chem sa ma ajute si cand facem piftelute cu legume,sau orice altceva ce nu prea agreeaza,ca asa macar le manaca dupa aia-)))