luni, 23 noiembrie 2009

Prima data la circ


Sambata l-am dus si noi pentru prima data pe micul nostru print la circ.
Un circ din Budapesta, vai de el dar biletul fiind foarte ieftin am zis ca hai ca ceva ceva poate ii va placea si lui Razvan.
Inainte sa inceapa spectacolul am avut posibilitatea de a plimba copiii cu poneii sau cu camila.Bineinteles ca nu am ratat ocazia de a-l plimba cu poneiu ca de cum l-a vazut tot striga calu calu.Am avut niste retineri la inceput, am crezut ca ii va fi frica.Dar nu, cum l-am pus pe ponei a inceput sa tiuie si sa faca ca si calu si radea de mama focului si tot repeta calu calu mama.
Spectacolul a fost dragut, nu cine stie ce: numere de magie pe care le-am vazut de n ori la tv sau in alte spectacole, dresura de lei, aveau vreo 2 camile, vai de capu lor, cai si ponei.Astea au fost toate animalele.
Razvan se distra cel ma bine la aplauze.Lui ii place foarte mult sa aplaude asa ca asta a fost o incantare pt el.
A ras si cand un clovn aruncat o galeata de apa in capul unui barbat.In rest s-a uitat aproape linistit de pe banca dar a mai vrut si sa se plimbe.Am stat in primul rand si el s-a plimbat bine mersi acolo in fata arenei.
Asteptam un circ mai adevarat pe la noi ca sa avem ce vedea.

Niciun comentariu: