joi, 22 octombrie 2009

A inceput operatiunea olita


Am inceput de sambata operatiunea olita.Sambata l-am tinut in casa fara pampers, doar in putzica goala.Il tot intrebam daca face pipi si il puneam pe olita.Apoi a inceput sa faca singur.Cand ii venea striga piciu piciu si fugea pe olita si intr-adevar facea.In zilele urmatoare i-am dat chilotel pe el. La inceput facea pe el pana si-a dat seama ca trebuie sa isi de-a chilotelul jos cand se pune pe olita.Acum sta in casa fara pampers toata ziua inafara de orele cand doarme.Cand ii vine sa faca pisucu sau kk fuge dupa mine si striga piciu piciu si eu repede ii trag jos pantalonii si chiloteii si poc pe olita.Si uite asa am baiat mare.Bineinteles ca mai scapa pe el, dar destul de rar.Ieri de ex doar de 2 ori dar si atunci cu motivatie: odata ca l-am facut eu sa rada prea tare cand ne-am jucat si a doua oara cand a plans ca nu l-am lasat la masina de spalat.
Azi o singura data s-a scapat pe el, cand am venit de la servici.Era asa de bucuros cand m-a vazut ca a facut pipi :D (aveam un catel care facea pipi de bucurie :))) ).
Asadar suntem pe drumul cel bun.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Inceput promitator!! La cat mai multe progrese!!

roxana spunea...

Wow!! Ce pots a zic, m-ai lasat masca!
'Sor'sa' nici macar nu vrea sa stea pe olita :(.

Bravo bulinutz!
Pupici.