luni, 30 martie 2009

Leapsa

Sunt: ambitioasa

Aş vrea: sa fiu la fel de fericita ca acum

Păstrez: orice imi aduce aminte de intamplari frumoase

Mi-aş dori: sa castig la loto exact atat cat mai am de platit pt apartament.

Nu-mi place: sa mi se spuna ce trebuie sa fac

Mă tem: de boala

Aud: si ascult cu placere pasarelele dimineata

Îmi pare rău: ca nu m-am facut medic

Îmi place: sa citesc(rar am timp), sa scriu, sa vad o comedie buna, sa plec in vacante, sa dansez, sa stau cu cei dragi, sa ascult muzica toata ziua, sa stau la povesti cu sotu.

Nu sunt: ipocrita

Cânt: de cate ori am chef

Niciodată: nu am sa... nu stiu ce, nu pot sa zic ce nu as face niciodata, depinde in ce situatie ma aflu.

Plâng: foarte rar

Nu sunt multumita: ca nu sunt mai bucatareasa.

Sunt confuză: nu prea

Am nevoie: de familie

Ar trebui: sa ma apuc de medicina, ador domeniu

Familie: o ador

Greşeli majore: una :(

Hobby-uri: multe

Intimitate: stam bine :)

Jeans: ma simt bine in ei

Kitsch: nu prea

Lucruri interzise: nu am

Machiaj: cand ies din casa, macar un mascara si un dermatograf

Niciodată nu ai face/spune/purta…: niciodata nu spun niciodata

Original: in domeniu meu

Parfumul preferat: nu am unul anume.

Reguli: de acum incolo, in ceea ce-l priveste pe copil

Shopping: facut cand e nevoie.

Teatrul: rar

Tentaţii: hainele.

Ţinuta preferată: elegant.

Vacanţa perfectă: la munte la iarba verde si la mare bineinteles

Ziua de naştere: 1 aug 82

Niciun comentariu: